Kalite Politikamız

1-) Müşteri beklentilerini zamanında ve eksiksiz olarak karşılayarak müşteri memnuniyetini arttırmak.
2-) Kalite Yönetim Sistemini sürekli iyileştirmek ve geliştirmek.
3-) Eğitim faaliyetleri ile çalışanlarımızın sürekli gelişimini sağlamak.
4-) İnsana ve çevreye duyarlı olmak.
5-) Sürekli iyileştirme çalışmaları ile verimliliğimizi ve kalitemizi artırmak.
6-) Ekip ruhu ve ekip çalışması anlayışını benimseyerek, şirket kültürü haline getirmek ve çalışan memnuniyetimizi arttırmak.
7-) Risk odaklı yaklaşım ile yerinde kalite anlayışını benimseyerek sorunları oluşmadan kaynağında önlemek.
8-) Üretimi yapılan ürünlerin mevcut geniş satış ağını kullanarak, yeni satış stratejileri geliştirmek ve satış ağını genişletmek.
9-) Oluşturduğu yapısı ile bölümler , süreçler ve kişiler arasındaki ilişkiyi belirlemek,

TSE

 

TSE

Abdulkadir ÖZcan AŞ.